wtorek, 10 lipca 2012

BigBang "Monster" PV japanese version


Całkiem sporej długości filmik z prac nad teledyskiem do japońskiego "Monstera". Niestety nie udało mi się znaleźć wersji z jakimikolwiek napisami, ale przynajmniej można sobie popatrzeć na naszych boskich chłopców, hah.
Najbardziej rozwalają mnie dwie akcje:
1. T.O.P zaczynający tańczyć gdy kończą nagrywanie. Bosko to robi. A wydaje mi się to totalnie do niego nie podobne.
2. Seungri klęczący na gruzach i jak go kolano zaczyna boleć. To już komiczne jak skacze na tej jednej nodze.
A tak ogólnie to zastanawia mnie dlaczego wszyscy tam, oprócz naszych kochanych bohaterów, mają maski? To jakiś skażony teren?
Zauważamy, że to wszystko co chwila nagrywane jest gdzie indziej. Ciekawe... Ogólnie możemy przyjrzeć się całej scenografii, ciekawie wygląda z zewnątrz :P.
I co jeszcze? A... koleś wiszący na sznurze i trzymający kamerę. Ciekawe praca prawda? Podoba mi się to jak oni sobie radzą w takich sytuacjach. Tak jak gdy sufit wali się na Daesunga i ktoś trzyma tackę nad kamerą, żeby jej się nic nie stało :D.
Ogólnie ciekawy materiał i polecam obejrzenie mimo braku tłumaczenia. Można się pośmiać, popodziwiać, a i zaobserwować ciekawe rozwiązania, jeżeli ktoś planuje przyszłość z sztuką filmową.
W tle słyszymy japońską wersję Monstera i mam nadzieje, że jak wyjdzie będzie ją można normalnie zobaczyć, w przeciwieństwie do Fantastic Baby... Ja tego nie rozumiem... przecież "I am the best" 2ne1 można normalnie na yt obejrzeć w obu wersjach. Cóż, świat nie jest idealny.
Więcej się nie rozpisuje. Sami zobaczcie materiał.
Nie mam pojęcia co w następnej notce. Wiem tylko, że się pojawi. I pewnie tylko jakieś obrazki czy coś. Nie mam czasu na pisanie recenzji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz