piątek, 19 października 2012

Epik High - MV do "Up" i "Don't hate me"

Wspomniany już album Epik High wyszedł. Możemy obejrzeć dwa teledyski do niego. Do promowanych utworów "Up" i "Don't hate me".
Jakie wrażenia? Jestem wręcz zachwycona, albo przynajmniej mile zaskoczona. Akcja w końcu dzieje się w normalnych miejscach, a nie to co ostatnio miało miejsce w teledyskach, w jakiś bliżej nieokreślonych. Skatepark i super market. Coś całkiem normalnego i przyjemniej się ogląda takie rzeczy.
Z utworów, z samego brzmienia, bardziej do gustu przypadł mi "Up", ale jeżeli chodzi o teledysk to wiadomo, że wygrywa "Don't hate me". Banda przedszkolaków biegająca i rozwalająca wszystko w sklepie przebrana za psychopatów z różnych filmów? Genialny pomysł :D. A i na samym początku, nie ma to jak obsługujący cię kasjer rzuca twoje zakupy na podłogę XD. Pośmiałam się trochę. W MV do "Up" za to najbardziej spodobało mi się to zestawienie kolorystyczne.
Nie pasuje mi tylko jedna rzecz. Mianowicie w "Up" słyszymy niesamowity wokal Park Bom, ale jej nie widzimy. Chłopcy ruszają ustami do jej śpiewu, no co to ma być? Nie uwierzę, że potrafią tak wyciągnąć, tym bardziej, że śpiew Bommi rozpoznam zawsze. Ale to dość mała niedogodność, jakoś to wytrzymam.
Kończąc wypowiedź jestem mile zaskoczona. Czuje, że są to teledyski i utwory, które będę dużo oglądała i słuchała i was też zachęcam (o ile ktoś to czyta, bo odnoszę wrażenie że nie, ale co tam).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz