czwartek, 30 sierpnia 2012

G-Dragon wydaje singiel

Sory, że ostatnio nie miałam czasu pisać. Każdy kto lubi BigBang na facebooku pewnie już o tym wie, ale skoro znalazłam czas to i tak postanowiłam napisać. Poniżej znajduje się plakat, czy co to tam jest promujący nowy singiel GD:

Prawda że jest słodki? A tak na poważnie. Z tego wynika, że na singlu znajdą się trzy utwory, albo to moja nadinterpretacja. Wychodzi 1 września, więc aż początek roku szkolnego nie wydaje się być taki zły, tym bardziej że z tego co mi wiadomo pierwszy dzień szkoły w tym roku wypada 3 :P. 
Singiel ma być sprzedawany dla osób pełnoletnich, z powodu treści utworów. Dość ciekawie się zapowiada...
A tak już naprawdę na poważnie to MV do "One of a kind" pokazał, że mamy na co czekać. Więc czekajmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz